עדשות לשליטה בקוצר ראייה

עדשות לשליטה בקוצר ראייה

קוצר ראייה, הידוע גם בשם מקצועי מיופיה, מוגדר היום כמגפה עולמית. הצפי הוא כי עד שנת 2050, כ-50% מאוכלוסיית העולם יסבלו מקוצר ראייה. תופעה זו מתפתחת בעיקר אצל ילדים ככל שהם גדלים, והיא נגרמת מהתארכות גלגל העין.

הגורמים להתפתחות קוצר ראייה

השימוש הנרחב במסכים וצמצום השהייה במרחבים פתוחים הם בין הגורמים המהותיים להאצת התפתחות קוצר הראייה. כאשר ילדים מבלים זמן רב מול מסכים ולא נחשפים מספיק לאור טבעי, התארכות גלגל העין מתרחשת בקצב מהיר יותר, מה שמוביל להחמרת המיופיה.

הסיכונים הבריאותיים

קוצר ראייה גבוה מהווה סיכון למחלות עיניים בבגרות, כגון ניוון רשתית, היפרדות רשתית וקטרקט מוקדם. בנוסף, הוא מגביל תפקודית כאשר חדות הראייה נמוכה ללא משקפיים, מה שמקשה על ביצוע פעולות יומיומיות.

טיפול חדשני להאטת התקדמות המיופיה

כיום, ישנו טיפול חדשני להאטת התקדמות המיופיה אצל ילדים באמצעות עדשות משקפיים. פיתוח של מדעני ZEISS מביא בשורה חדשנית בתחום זה עם התחייבות להאטה משמעותית בקוצר הראייה בקרב ילדים באמצעות עדשות MyoCare.

עדשות MyoCare

עדשות MyoCare משתמשות בטכנולוגיית ®️C.A.R.E, רשומה כפטנט, המאפשרת מבנה עדשה ייחודי שמאט את התארכות העין. בעזרת טכנולוגיה זו, ניתן להבטיח כי לא תהיה עליה במספר במהלך השנה הראשונה לשימוש. יתרונות העדשה כוללים:

הסתגלות תוך יום אחד בלבד
אחריות לשנה על שבר ועל שריטות
הגנה מלאה מפני קרינת UVA ו-UVB

הטיפול החדשני בעזרת עדשות MyoCare מבטיח עתיד בריא יותר לילדים עם קוצר ראייה, ומאפשר להאט את התקדמות התופעה ולמנוע סיבוכים עתידיים.

רוצים לקבוע תור לבדיקה?

JUNAMIבניית אתרים JUNAMI

ורובל אופטיק בוטיק
מותגי בוטיק למשקפיים

תחילת שיחה
1
💬 יש לך שאלה?
ורובל אופטיק
היי ❤️
איך אוכל לעזור לך?